CASE: Elenia Oy – vastuullista rekrytointia

Elenia jatkaa tammikuussa 2012 toteutetun yrityskaupan jälkeen aiempaa Vattenfallin sähkönjakelu- ja lämpöliiketoimintaa kotimaisin voimin, lähellä asiakkaitaan.

Elenia Oy:ssä pidetään se mikä luvataan. Korkean tason asiakaspalveluhenkilöstö on avain asiakaslupauksen kokonaisvaltaisessa täyttämisessä. Rekrytointien laatu vaikuttaa laajalti, joten kumppanin valinnassa onnistuminen on kriittistä. Yhteistyö Arja Raukola Oy:n kanssa muodostuu henkilöstövuokrauksesta, rekrytoinneista, henkilöarvioinneista ja suorahausta (head hunting).

Elenia Oy. Elenia palvelee 408 000 kotitalous- ja yritysasiakasta yli sadan kunnan alueella Päijät- ja Kanta-Hämeessä, Pirkanmaalla, Keski-Suomessa sekä Etelä- ja Pohjois-Pohjanmaalla. Huolehdimme sähköverkon toimivuudesta ja uudistamisesta ja rakennamme sähköverkkoa ja -liittymiä kumppaniyhtiöittemme kanssa. Mittaamme asiakkaidemme sähkönkulutuksen ja toimitamme energiatiedot sähkönmyyjille. Kehitämme tulevaisuuden älykästä sähköverkkoa uutta teknologiaa hyödyntäen. Tavoitteemme on edistää Suomen sähkömarkkinoiden toimintaa.

"Vaadimme kumppaneiltamme korkeatasoista vastuullisuutta. Panostamme henkilöstömme osalta vahvasti myös työhyvinvointiin – tämän välittämisen tulee ilmentyä jo rekrytointivaiheessa. Kaikki nämä elementit ovat täyttyneet kumppanuudessamme Arja Raukola Oy:n kanssa."


Sanna Öörni
, Asiakaspalvelujohtaja
Elenia Oy

 

 

 
 


Tutustu asiakascaseihimme: www.raukola.fi/referenssit
 
 

Ota yhteyttä henkilöstöpalvelualan
luotettavaan ammattilaiseen

  • * nämä kentät ovat pakollisia

 
 

 Jaa ajatuksia kanssamme:       Facebook         Twitter         Linkedin